Patienttilfredshed
Hos Aleris lever vi først og fremmest af tillid, og tillid skal man gøre sig fortjent til.
HappyOrNot giver hurtig feedback
På Aleris tager vi hver dag temperaturen på vores kundetilfredshed via de prisvindende HappyOrNot terminaler, som er opstillet rundt om på alle vores hospitaler. Med blot et enkelt klik på en smiley-knap giver vores patienter hurtig feedback på vores præstation. Det gør det muligt for os at foretage hurtige korrektioner på afvigelser.
De seneste opgørelser fra HappyOrNot viser, at 98 % af vores patienter vil anbefale os til andre.
Patienttilfredshed i detaljer
Udover den daglige temperaturmåling foretager vi kontinuerligt en mere detaljeret undersøgelse af patienttilfredsheden på Aleris både af tilfredsheden lige efter operationen og 6 måneder efter operationen. Den kommer rundt om alle aspekter af forløbet, så vi kontinuerligt kan forbedre vores service.
Landsdækkende undersøgelse af patientoplevelse (LUP)
Sidst men ikke mindst gennemfører Enheden for Brugerundersøgelser hvert år en landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser på private og offentlige sygehuse. Den dækker alle offentlige patienter inkl. dem, som er kommet på et privathospital via det udvidede frie sygehusvalg.
Læs mere om resultaterne fra årets LUP