Bedste kvalitet i behandlingsforløbet
Kvalitet er Aleris varemærke. Det er her, vi gør en forskel. Kvalitet er en naturlig del af den daglige drift på alle Aleris hospitaler, og indgår i alle aspekter af patientbehandlingen.

Kvalitet tager udgangspunkt i patientens oplevelse
Når vi ser på kvalitet, tager vi altid udgangspunkt patientens oplevelse af behandlingsforløbet, og vi gør altid vores bedste for at imødekomme de forventninger, som patienten har til professionel service og optimal behandling af det problem, som vi skal hjælpe med.
Vores målsætning er at have tilfredse patienter, der oplever en høj grad af patientinddragelse, veltilrettelagte forløb og høj kvalitet.
Ensartet og høj kvalitet
Arbejdet med kvalitet er forankret i kvalitetsstyregruppen og de lokale kvalitetsudvalg, hvor man kontinuerligt overvåger udvalgte indikatorer.
Aleris Hospitaler arbejde med udgangspunkt branchestanderne udviklet af Sundhed Danmark.
Se branchestandarderne her
Vi er desuden underlagt en række tilsyn for at sikre, at vores kvalitet og retningslinjer og procedurer lever op til gældende lovgivning og god faglig praksis.